fredag 7 februari 2014

Spa!

Jag ska varva helgens klädsel mellan badrock och mjukisbyxor. Jag ska spendera 24 timmar gåendes mellan pool, restaurang och vilstol. Jag ska prata min bredaste vänersborgska och umgås med tjejer som jag lärde känna för 21 (!) respektive 34 (!!!) år sen.

Jag är rätt säker på att jag ska till Smögens havsbad. Spa som spa. Min inställning när det började började talas om bubbelpool och massage var "ja", "det blir bra" och "kan ni hämta mig 11.50?". Det ryktas om lunch på Smögenbryggan och skitsamma att det är februari och inte juni.

Maken och barnen ska vara hemma. De har två barnkalas och lite annat att roa sig med. Maken gjorde tidigare ikväll ett körschema.




Allt verkar under kontroll. Nu ska jag bara slappna av också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar