lördag 16 november 2013

I min ägo!

Jag fick ett hett tips av en omtänksam (och ordningsam) människa för ett par veckor sedan om att TV:s julkalender nu finns att köpa. Vad jag gjort sedan är dess är mest att oroa mig för att missa inköpet i år igen. Trots att detta stått högst upp på agendan så har dagarna rullat på utan att jag snubblade över en enda kalender att köpa. Förra helgen hade jag det i minnet hela tiden, men då var vi ju i Danmark och det hjälpte ju föga. Åtminstone den ena avkomman är så stor nu att hon hade märkt skillnaden mellan svensk lucköppning och dansk dito. 

Idag slog jag till! Vi är numera stolta ägare av en styck julkalender som ska tas fram med vördnad den 1 december. 



Funderar allvarligt på att köpa hela gänget av julkalendrar och kränga dem dyrt utanför Ica på kvällen den 30 november.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar