onsdag 8 oktober 2014

Avkoppling och uppkoppling

Det blev inte spa...men ett par dagars jobb i en annan landsände är inte fy skam heller! Ingen jag mötte vägrade ta på sig sina egna kläder och ingen sprang flinande iväg och hoppade i vattenpölarna i sina lågskor. Alla skar upp sin egen mat och alla tog eget ansvar för sina toabesök.

Många intressanta människor och möten till sent igår. Men sen, karamellen: nio timmars god sömn med regnet smattrande mot rutan. Ett svalt rum med ett varmt fluffigt täcke som ingen drog i.

Nu är jag snart hemma igen. Längtar efter att snusa de små i nacken försiktigt, försiktigt utan att väcka dem. Imorgon bitti får jag krama dem och på fredag är jag ledig. Vi får se om jag längtar tillbaka till konferensen då...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar