fredag 7 oktober 2011

Jag älskar WF

Det skulle kunna vara hockeylaget Wästra Frölunda, men jag menar självklart Wordfeud - jag är helt fast. Har varit det sedan seglingen i augusti. De andra killarna satt med sina lurar framför sig i tre dagar. De var ändå sociala på något sätt eftersom det hela tiden bollades olika ord. Det blir som roliga meningar. Nu är jag som sagt själv fast och vet inte riktigt om eller när jag skall lägga av. Har hela tiden ett gäng pågående spel och blir fortfarande lika glad när jag prickar in goa poängrika ord. Som när pucken sitter skönt i nätmaskorna och kroppen lämnar stolsitsen och bara släpper fram ett primalskrik som framför allt min fru helst ser att jag genast slutar med. Så sidoeffekterna börjar helt klart komma ...

Ja, ja, nu skall jag kika på Skavlan. Och sedan "fjuda". Trevlig fredagskväll!

/H.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar