torsdag 9 augusti 2012

God morgon?

5.30 Lillasyster vaknar och skriker/tjuter/gastar/vrålar MAMMA i decibelnivå med Bruce på Ullevi.
5.32. Pappa går upp.
5.34 Lillasyster leker.
5.35–6.20 Alla vakna.
6.20 (ca)-07.00 Alla sover på olika platser där de senast lekte, låg eller valde att sova igår kväll.
07.00-08.32 Dusch, kläder, frukost. Sega människor, arga människor, trötta människor, alla i samma familj (och de flesta födda på 70-talet).
08.34 Jag missar bussen till jobbet.
09.25 Anländer till jobbet.
09.27 Får kaffe lika tunt som te (och som ser ut som kiss) i min kaffemugg. Fel på automaten. Mixar latte och espresso för ok kaffemugg (lyckas inte men behöver koffeinet).
09.30 Kaffemuggen välter över mitt skrivbord.

Godmorgon!


2 kommentarer:

  1. Hahahahahahhahaha, no offense darling, men jag skrattar lite skadeglatt. *och kramar om dig*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks babe, jag tog halvdag och laddade om.

      Radera