fredag 18 oktober 2013

För tre veckor sedan...

...skrev jag det här, men glömde tydligen publicera. Inte så otippat egentligen, men en blir ju lite fundersam över vad mer i livet som möjligen inte blivit gjort de senaste veckorna. Har jag kanske till exempel tränat mer än jag minns? Kommer jag hitta nya kläder med lapparna kvar i kassar i skåp? Tänk om jag har lämnat in alla papper till försäkringskassan i rätt ordning med rätt uppgifter? Nä, det sista var för osannolikt. Men, i alla fall, här är en fotoparad på mig och maken, menad att publiceras i slutet av september:

Vi kanske inte alltid ser varandra i ordets rätta bemärkelse mellan matlistor, Ikea-kassar med tvätt och blöta skor som måste snabbtorka om ungen ska gå med på att gå ut dagen efter. Det var betydligt enklare i lördags när vi bodde på nybyggda Clarion Hotel Post, och dessutom spaade oss igenom en förmiddag. Till kvällens middag (och efter fördrink) försökte vi få till ett foto på oss som vi båda var nöjda med. Sen slog det över i någonslags överdriven fotosession med ego som överskrift.






Min make har ett tillägg här: på de foton han ser ut som om han har något slags Jesus-ljus i pannan, så är det orsaken till att hans hårfäste till synes försvunnit bakåt nacken. Han är alltså inte mer helig än annars. Vad gäller den sista bilden så skyller vi på gravitationen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar