onsdag 11 februari 2015

Mode för skidåkare

Jag har aldrig varit någon fashionista, men när fyraåringen frågade mig idag vid 14-tiden varför jag hade min tröja ut och in, så var det ändå ett lågvattenmärke även för mig.


Ser lite ut som en prästkrage, kan ju hoppas (?) att det var det folk på avstånd såg mig som...

I övrigt har jag och ovan nämnda detaljstuderande barn åkt i backarna idag. Maken vaknade och kände sig
nära dödensjuk, så vi han fick stanna i stugan med sjuåringen, som har feber för femte dagen.

Vi som överväger i friskhet, åkte puckelpist och tidtagarbacke
i full fräs. Även fyraåringen är ju förkyld, så hon krävde sina pauser, med all rätt. Hon ropade på värmestugan efter en timmes åkning. Efter några kringelikrokar, kom jag fram till att vad hon menade var detta:









Det är mammas tös det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar