tisdag 2 april 2013

April, april och magknip

April, april - visst var hela Argentina-resan från förra inlägget ett stort skämt. Jag lyckades lura några av er, att döma av kommentarer på mejl, sms, Facebook och till och med i verkliga livet... Kul!

Idag har jag varit hemma och vilat / jobbat. Min mage kajkade ur igår kväll och levde sitt egna liv hela natten. Alla barn och maken sov, så klart, som stockar, så då passade tarmsystemet på att bråka lite extra. Inte f*n ska hon få sova en hel natt, konspirerade någon allsmäktig. Vi var inte överens, kroppen och jag, om huruvida kl 01, 03 och 05 är bra tider att sitta på dass på. Kroppen vann.

Jag hade i alla fall en helt ok dag hemma. Vila på förmiddagen, jobb några timmar på eftermiddagen och däremellan en promenad i solen - i skogen! Det är inget aprilskämt, lovar. Magen mår bättre nu och det finns en misstanke om att det virus som eventuellt hemsökte mig, även kan ha kontakter med godbitarna på nedanstående bild. Påskens alla kvällar såg ungefär så ut.




Men det var det värt. Påsken regerar som högtid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar