tisdag 30 april 2013

Nu blir det bubbel!

Förra året (http://tellfamily.blogspot.se/2012/04/valborgsmassoafton-7-ar-senare.html) firade vi Valborg med brasa och utomhuspicknick. Med två förkylda barn och en sliten make så blir det annorlunda i år.

Fira ska vi dock göra, både våren och oss själva. Idag för åtta år sen var vi på vår nervösa första dejt. En dejt som liksom inte tog slut, den pågår fortfarande, om än i något omarbetad form. Så skål och grattis till oss säger jag! Två barn och många händelser senare så tackar jag Ödet/Gud, min lyckliga stjärna och min make för att samtliga medverkade till att jag slutligen fick upp ögonen för den sist nämnda efter att han kämpat några månader.




Valborgsfirandet blir bra, men kanske inte lika eldigt som förra året...eller? *Tihi*.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar